מערכת נעילה חכמה

הכניסה למבנים מכל הסוגים – מוסדות חינוך, מתקנים צבאיים, מרכזים לוגיסטיים, תחנות כוח, מפעלים, מוסדות ציבור ועוד – חייבת להיות גם בטוחה וגם נוחה. הדלתות בחדרי מלון, בדירות נופש ולמעשה גם בדירות מגורים חייבות להיות אף הן מאובטחות היטב מצד אחד ומצד שני קלות לפתיחה עבור מי שמורשה לפתוח אותן. כדי לאזן באופן המיטבי בין צרכי הביטחון לנוחות השימוש כדאי להתקין מערכת נעילה חכמה – LOCK 8200.

טכנולוגיה מתקדמת

מערכת הנעילה  LOCK 8200מבוססת על טכנולוגיה חדשנית, שמקנה לה מגוון רחב של יכולות חיוניות. כך למשל עבור מחסנים ומרכזי הפצה, המנעול החכם מאפשר פתיחת ונעילה מרחוק, קבלת דוחות מפורטים לגבי התנועות בדלת והגדרת קוד שונה לכל ספק. בנוסף מבטיחה המערכת התראה מידית בכל מקרה של ניסיון פריצה.

בזכות הטכנולוגיה החכמה, ניתן להפעיל את המערכת עם שלל אביזרי RFID (ראשי תיבות של הביטויRadio Frequency Identification) ובהם אפליקציה, כרטיסים חכמים, מדבקות חכמות, צמידים, צ’יפים, ביומטרי ושלט רחוק.

ממשק משתמש יעיל בהתאמה מלאה לצרכים שלכם

עוד מאפיין משמעותי של מערכת נעילה חכמה באמת הוא ממשק משתמש שמותאם באופן מושלם לצרכים הספציפיים בכל מקום.

בדירת מגורים ניתן לסנכרן את LOCK 8200עם מערכות בית חכם למיניהן, ולמשל לקבל הודעה לנייד כשהילד חוזר הביתה מבית הספר. האפשרות לחבר את תוכנית ניהול המנעול החכם של LOCK 8200עם תוכנת “אופטימה 2020” (של סילברבייט) מבטיחה שירות מושלם לכל אורח כולל קבלת קוד אוטומטי ייעודי עבורו ב-SMS. בנוסף, האורחים לא צריכים לדאוג שמא ייאבד המפתח, ובעלי הדירה לא מבזבזים זמן וכסף על שכפול עוד ועוד מפתחות.

גם בחללי עבודה משותפים ניתן לשלוט בקלות וביעילות על הכניסה לכל מרחב, ועוד מרכיב בנוחות המרבית של השימוש במערכת המתקדמת הוא האפשרות להרכיב אותה על כל דלת קיימת.

הפתרון המושלם לכל מקום שנדרשת בו הגנה אמיתית

מערכת הנעילה החכמה של LOCK 8200עומדת בתקנים מחמירים שונים, לרבות CE ו-FCC, וכמו כן צלחה בקלות את מבחני האיכות של צה”ל ומשרד ראש הממשלה – ההוכחה הטובה ביותר לרמת הבטיחות הגבוהה. את  LOCK 8200ניתן להתקין בשלל תצורות וכאמור בהתאמה מלאה לכל צורך ולכל מספר דלתות, ועם אינטגרציה מלאה למערכות ניהול ובקרה אחרות.

כל היתרונות המשמעותיים של מערכת נעילה חכמה הופכים אותה לחלק בלתי נפרד ממפרט של בתים ומתקנים מודרניים – זה הזמן לנצל אותה גם אצלכם.

Previous Post

מנעול חכם לדלת

Next Post

מנעול חכם

Scroll to top