מנעול חכם לבתי מלון

מלונות חכמים משתמשים במנעול חכם

מערכת lock8200 משמשת לא רק כמערכת נעילה ובקרת כניסה לחדרי המלון ולחדרים חשובים אחרים (מחסני משקאות, חדרי מנהלה וכו), אלא גם מאפשרת מקסום רווחים ובקרה/שליטה יותר של המלון וצוות העובדים, ומתן שירות 24/7 גם בשעות הלילה כשהקבלה אינה תמיד מאוישת. 

סיפור הצלחה לשימוש נכון במערכת שליטה ובקרה נכונה, זה מניב !

מלון סיפורט היה עד לא מכבר מלון של 62 חדרים  מאובזר במערכת נעילה לבתי מלון וינגארד. המלון נכנס להליך שיפוץ והרחבה בתוספת שתי קומות חדשות ו26 חדרים. בחדרים 

החדשים הותקנו דלתות עם מנעול מכאני סטנדרטי של חברת מולטילוק.

הדרישה של המלון הייתה לשלב את המנגנונים הקיימים ביחד עם הדלתות החדשות והמערכת שתותקן עליהן למערכת אחת עם ניהול אחיד.

הפתרון של חברת סמארט דור סיסטמס (SDS) כלל את שני המוצרים LOCK8200 ו SAS8200       

במנעולי “וינגארד” הקיימים בדלתות נמצא שגוף המנעול תקין לחלוטין והתקלות הן בעיקר במערכת הזיהוי וניהול . חיבור מערכת SAS8200  למערכות הקיימות איפשרה הפעלת מנעולי וינגארד עם מערכת זיהוי חדשה והפכית הדלתות לדלתות חכמות ונשלטות במערכת IOT . למותר לציין שנחסכה החלפת דלתות יקרה במיוחד.

על הדלתות החדשות הותקנה מערכת LOCK8200  שהופכת כל דלת מכאנית רגילה לפלטפורמה מקוונת IOT וחכמה לניהול   LOCK8200ו SAS8200  מנוהלות שתיהן משרת הענן של SDS.

שתי המערכות 8200 SAS&LOCK  הם מערכת אחת מבחינת זווית הניהול.

כמו כן הותקנו 12 מערכות כניסה בחדרי שרות כמו ספא, חדרי אחסון וכיו”ב.

המלון משתמש בתוכנת PMS לניהול מלונאי “אופטימה” של חברת סילברבייט. מערכת “אופטימה” מחוברת למערכת הניהול של SDS באמצעות API החיבור מאפשר ניהול הזמנות וצ’ק-אין ללא התערבות בתהליך אוטומטי ישירות מאתרי ההזמנות “בוקינג וכיו”ב. כל הנתונים במערכות מסונכרנים וכך משפרים את יעילות הפעילות באופן דרמטי.

כתוצאה משינוי זה המלון חסך שתי משמרות של דסק הקבלה ושיפר את הבקרה בזמן אמת של כל תהליך ההזמנות , רישום חדרים ושיפור בבקרת שרות החדרים.

תוצאת לוואי של מהלך זה דווחה ע”י המלון שהתגלתה תופעה של השכרת חדרים פנויים לפעמים ע”י צוות המלון באופן פרטי על בסיס שעות. ניהול בזמן אמת חשף ומנע נזק וסכנות שנובעות מפעילות כזו.

ובנוסף – חווית משתמש מועצמת לטובה, הורדת עלות תחזוקה למערכות והזדמנות להוספת שירותים רווחיים באפליקציה לדיירי המלון

לפרטים נוספים צרו קשר ב   Info@sds-tech.com או בטלפון 055282000

מדוע מלונות צריכים Lock8200?

מערכת ניהול בקרת כניסה - icon

מערכת ניהול

ניתן לנהל מהקבלה את הרשאות הכניסה לאורחים בהתאם לימי השהייה, כולל פתיחה מרחוק בשעת צורך ומעקב אחר שימוש וניצול חדרים. המערכת מאפשרת להפחית גניבות מהחדרים וכן וניצול חדרים לא מורשה. המערכת יכולה להתממשק למערכת הניהול המלונאית (PMS) בצורה אוטומטית, ליצור ולשלוח קוד לכל אורח לימי השהיה ללא מאמץ

מנעול חכם לכל דלת - icon

מתאים לכל דלת

פתרון המתלבש על כל דלת ומנעול קיימים

icon נעילה

ביטחון

דלתות חדרי אורחים במלוניות ובאכסניות הינם לרוב דלתות חוץ בהן רמת הביטחון צריכה להיות גבוהה יותר מדלתות פנים.

פתיחת דלת מרחוק - icon

אינטגרציה למערכות ניהול

עתיד מערכות הניהול לדלת כבר כאן עם לוק 8200 תוכלו לשלוט ולבצע בקרה מלאה בתהליך הכניסה ויציאה מדלת המלון או דירת האירוח ולקבל החלטות על בסיס נתונים והרגלי משתמש כולל כח אדם של המלון או רשת מלונות.

מינימום תחזוקה למערכת נעילה חכמה אדיוס - icon

יעיל וכלכלי

המערכת מאפשרת לשפר יעילות עובדים ולחסוך כסף על גניבות חדרים ושימוש לא מורשה, מגבירה את רמת השליטה בדלתות האורחים ובשאר דלתות המלון החשובות. במלוניות שאינן מאוישות 24/7, ניכר חסכון בכח אדם בזכות השימוש במנעול חכם.

big - icon

נוחות

כניסה לחדרים ללא מפתח או אפילו כרטיס לאורחי המלון, באמצעות קוד או צמיד (באתרי נופש למשל), ישפרו את חווית השהייה. ניתן לעשות צ'ק אין בהודעת טקסט כאשר האורח מגיע בלילה.

שירות הענן של SDS Int'l

שירות הענן של חברת SDS מאפשר מספר רב של הרשאות והגדרות שמסייעים לארגון לשלוט בדלתות שלו ולהגביל כניסה לדלתות מסוימות. השירות זמין בענן של SDS או בחיבור ל API.

להורדת הסבר מלא על הפתרון שלנו לבתי מלון לחץ כאן

הוספת/הורדת משתמשים
הגבלות כניסה (ימים/שעות)
סטטוס הדלת
נעילה ופתיחת מנעול
יצירת קבוצות דלתות והיררכיה
היסטוריית שימושים בדלת
פתיחת חירום
Scroll to top