מנעול דיגיטלי לדלת

בעידן שבו העולם הופך מיום ליום ליותר ויותר דיגיטלי, אך טבעי הוא שגם מנעול הדלת ישתכלל ויהפוך לכזה – ויספק תועלת גבוהה במיוחד גם בדירות מגורים, גם במשרדים וגם במקומות נוספים.

המנעול הדיגיטלי, שניתן להרכיב אותו גם על תריסי גלילה בנוסף לדלתות, הוא התקן שמבטיח נעילה הרמטית ולפיכך רמת אבטחה גבוהה במיוחד, ובמקביל גם נוחות מקסימלית. פתיחתו אפשרית באמצעות קוד, שלט רחוק, התקני RFID (צ’יפ חכם, כרטיס חכם וכו’), אפליקציה ייעודית וגם על בסיס זיהוי ביומטרי. כמו כן ניתן ליצור ממשק אפקטיבי בין מערכת הנעילה המתקדמת לבין מערכות בקרה ושליטה אחרות שמרכיבות בית חכם או משרד חכם, וכך להפיק ממנו תועלת רבה אף יותר.

הגנה מלאה למקומות רגישים במיוחד

ההוכחה הטובה ביותר לאיכויות הגבוהות של מנעול דיגיטלי לדלת מבית אדיוס היא המקומות שבהם כבר מותקנת מערכת זו. בין השאר תוכלו למצוא את LOCK 8200 בדלתות רגישות במיוחד במשרד ראש הממשלה, באתרים צבאיים שונים ברחבי ישראל, במעבדות מחקר של אוניברסיטת תל אביב וגם כחלק מפרויקט ניסיוני של עיריית חיפה לניהול חכם של מקלטים.

בכל המקומות הנ”ל נדרשת כמובן רמת הגנה מקסימלית, ללא שום פשרות, ועוד יתרון של מערכת הנעילה הדיגיטלית שבא לידי ביטוי בהם הוא האפשרות לקבל בקלות ובמהירות את היסטוריית השימושים בכל דלת – כלומר רשימה מפורטת של הכניסות והיציאות של כל גורם בכל טווח זמן רצוי.

ניהול יעיל של דלתות רבות

מערכת הנעילה החכמה LOCK 8200היא אופציה מומלצת מאוד גם במקומות שבהם נדרש ניהול יעיל של שלל דלתות. דוגמה אחת למקום שכזה יכולה להיות מתחם משרדים להשכרה לפי שעה, עוד גורם שעבורו מנעול דיגיטלי לדלת הוא כלי ניהול אפקטיבי להפליא הוא בעלים של מספר דירות AIRBNB וגם במוסדות דיור מוגן כדאי להתקין מנעולים חכמים בכל הדלתות.

מרגע שמותקן מנעול דיגיטלי בדלתות הרלוונטיות, אין יותר צורך לבזבז זמן יקר על עיסוק במפתחות, ובעיקר אין צורך לדאוג למתן מפתח לכל שוכר. הניהול מתבצע מרחוק, בנוחות ובפשטות, ומספק גם הגנה וגם שליטה מלאה.

Previous Post

דלת חכמה

Next Post

מנעול דיגיטלי

Scroll to top