טכנולוגיות חדשניות בתחומים שונים מעוררות עניין רב ולפעמים ממש מסעירות את הדמיון, אבל עוד לפני הכל הן מספקות פתרונות פרקטיים לצרכים משמעותיים – ובפרט של אוכלוסיות שזקוקות לעזרה. מנעול דלת חכמה הוא פתרון שכזה, בזכות האפשרות לדאוג לביטחונם ושלומם של בני ובנות הגיל השלישי, הן בבתיהם והן במסגרות הדיור המוגן.

איך דלת חכמה עוזרת למבוגרים?

דלת חכמה – כלומר כזו שהותקן בה מנעול חכם LOCK 8200 (שמתאים לכל דלת שהיא) – מספקת 2 תועלות משמעותיות מאוד:

  1. נעילה מלאה ואפקטיבית להפליא – כך שהמבוגרים שלמרבה הצער חשופים במיוחד לניסיונות פגיעה בהם יהיו מוגנים לחלוטין.
  2. פתיחה מידית מרחוק במצב חירום – הפתיחה מתבצעת על-ידי בן משפחה שקיבל קוד מתאים, או באמצעות מוקד חירום שקיבל הרשאה לכך. לאופציה זו חשיבות עצומה, למעשה קריטית, במקרה שבו למשל האדם המבוגר נפל בביתו ולא יכול להגיע לדלת כדי לפתוח אותה. עד לפיתוח מנעול דלת חכמה הדרך היחידה הייתה פריצה של הדלת, כשעד להגעת המשטרה או מכבי האש היה חולף זמן יקר – עם האופציה לפתיחת הנעילה מרחוק, גם כשאין בן משפחה בקרבת המקום ניתן להעניק טיפול מידי לאדם בלי עיכובים מיותרים.

מידע בזמן אמת על התנהלות הילדים

דרך נוספת שבה מנעול דלת חכמה LOCK 8200 עוזר למשפחות להתנהל בראש שקט לגמרי היא שליחת מידע בזמן באמת להורים על התנהלות הילדים. כך למשל כשילד מתחיל לחזור בכוחות עצמו מבית הספר, ההורים מקבלים התראה על כך שהוא נכנס לבית ויכולים להיות רגועים (כשבזכות האופציה לקודים ייחודיים לכל משתמש, ישנה ודאות מלאה לכך שאכן הילד הוא זה שפתח את הדלת).

בנוסף מבטיחה הנעילה החכמה את ביטחונו של הילד עד שההורים חוזרים לבית, ועוד תועלת היא שאין יותר צורך לשכפל מפתחות על כל הטרחה הכרוכה בכך (שהרי ילדים, כולל אלה האחראיים ביותר, נוטים לאבד מפתחות). למעשה מדובר ביתרון כפול שכן עם דלת חכמה נמנע גם הסיכון שמפתח שאבד יגיע לידיים לא רצויות.

מערכת הפעלה משוכללת

מנעול LOCK 8200 שהופך כל דלת לחכמה עמיד לפגעי מזג אוויר, זמין בשלל גוונים וכולל מערכת הפעלה משוכללת – כולל הצפנה מתקדמת ואפשרות לאינטגרציה יעילה עם מערכות אחרות לרבות בית חכם.

Previous Post

מנעול אלקטרוני לדלת

Next Post

מנעול חכם לדלת